מאמרים

איך לקדם מסחר באינטרנט - חלק II

אכן פעולה נכונה משום שהדומיין מהווה חלק חשוב מהמיתוג, חלק חשוב מהנושא הטכני שבהצגת התכנים והאתר מנועי החיפוש ולעיתים הוא צובר ניקוד ברמה האורגנית רק משום שהוא מתחבר היטב לתכנים באתר.

אבל הדבר הכי חשוב באתרים מסחריים הוא המוצר כמובן והתפוצה של המידע. עם המוצר הוא טוב באופן כללי, חשוב למצוא את כל הדרכים האינטרנטיות והלא אינטרנטיות על מנת ליידע אנשים ולחשוף אותם למוצרים או לשרותים שאתה כבעל עסק מציע. בנוסף, אנשים שמוכנים כבר לרכוש ברשת, מצפים לרכוש קצת יותר בזול. מבחינתם, אם אין חנות ואין עובדים ואין ארוננה וכו... יש מקום להוריד במחיר המוצר לצרכן הסופי, כך מתנהג המסחר ברשת ובהיגיון רב. ה"ג'ק פוט" האמיתי הוא להצליח להביא מוצר בבלעדיות לרשת, שרק דרך האתר שלך ניתן לרכוש אותו. אם המוצר הוא חיובי ושימושי, האינטרנט יוכל לעשות עבורכם עבודת קידום משמעותית.

לבסוף, אי אפשר להתחמק משווק. ישנן דרכים מצוינות לקדם מוצר ברשת ולסחור בו בצורה מרשימה. ישנן שלוש דרכים מרכזיות:
• לקדם בעזרת פרסום, שזה לא שונה מפרסום בעיתון או בשלט חוצות.
• לעשות פעולות של קידום תוכן ובניית קהילה סביב המוצר ולקדם את הכל בצורה אורגנית
• לעשות את שתי הפעולות גם יחד ולהוסיף פעילות ברשתות חברתיות. זו כמובן האפשרות המועדפת, שילוב כל הכוחות יביא תוצאות מסחריות טובות.

חזרה לחלק ראשון